winterwitch Yenidoğan hangi mamayı kullanıyorsunuz. Kilo alımına yardımcı olan, gaz vs sorun yapmayan önerilerinize açığım.
eda_97 winterwitch sma optipro kullanıyorum doğduğundan beri kilo alımı çok iyi gaz da yapmadı şuan 4 ay 6 günlük 🤗
Morvy winterwitch sma optipro ile başladık çok memnundum 2 aydır hipp combiotik kullanıyorum mecburiyetten şuan tam 1 yaşında🧡
Demeteymenim Sma optipro ile basladik ne gaz ne kabizlik yonunden bir problem yasamamistik hala onunla devam ediyoruz ☺️
Demeteymenim winterwitch comfortun gazlı bebekler için kullanildigini biliyorum canim benim oğlum gazli bir bebek olmadigi icin onu kullanmadim hiç yani. Optipro denemeni tavsiye ederim gaz kabizlik sorunu yasamazsin ve çokta guzel kilo aldiriyor. Aptamil smilac evolvia bebelac gold hepsini denedik en çok sma yi sevdi bebeğim 🥰
BeyzaN77 winterwitch bazı eczanelerde var yurtdışından geldiği için pek bulunmuyor..ebebek magazalarinda var canm ordan alablrsn diğer mamalara göre hem uygun hemde palm yağı yok gaz yapmıyor benm bebiş kolikti ..arkds tavsiye üzerine aldm bende 🥰müşteri temsilcileri flan çok ilgililer
ozlemtsd Demeteymenim Bende ona geçtim şimdi bir kutu comfort bitirdim şimdi optiproya geçtim onu kullanıyorum