Defnemoms__ benim bebeğim bu gün 20 günlük oldu , çok güzel emip beslenmesine rağmen 7 günlükken sarılık değeri 25 e yükseldi, 20 üzeri çok tehlikeliymiş beyin hasarı vs yapabiliyormuş. 2 gün hastanede fototerapi gördü. Sonrasında yavaş yavaş azaldı ama yine de hala vardı. En son bi 14 günlükken falan asla inanmayıp denemediğim sarı tülbent olayını denedim bebeğimdeki sarılık 2 güne bitti şaka gibiydi. Ve tabi bu sırada doktorumuz (2 ayrı hastane 2 ayrı doktor gördü ikiside aynı şeyi dedi) bol bol emzir, ve mama desteği. Bol sıvı lazım çünkü. çiş ve kaka ile atıyor vücudundan. Ve sık sık sürekli uyandırın, ağlasa da sakinde kalsa kısa süre de olsa -ki en az bi yarım saat uyanık dursun. Uyutmakta iyi değil.