Gulerege Bebeğim 2 haftalık burnu tıkalı çocuk doktoru nasatol damla verdi 1 damla yapacaksın dedi fakat burnu tıkalı ve açılmıyor baby me nin burun aspiratörünü aldık ama burun deliğine çok kalın geliyor ne yapmam lazım nasıl açıdan bebeğin burnunu
ogretmenanne- Gulerege serum fizyolojik yaptıktan sonra çekin ben de baby me kullanıyorum hala olmuyorsa ebebekte wee babynin daha ince uçlusu var onu da kullanıyorum
Haticee_ Ben serum kullanıyorum benim bebeğim de 5 aylık burnundan çıkan sümüğü görseniz şok olursunuz 😂 sizde serum fizyolojik kullanın rahat eder bebeğiniz