Merhabalar, ben 3 aydır yaz tatilindeydim. Bebeğim 6 aylık falanken sağarak süt bırakıyordum 70 ml falan çıkıyordu. Şimdi bebefim 9 aylık ve sağarak sütüm çıkmıyor. Ama bebeğim de huzursuz değil hiç, süt sesi geliyor emerken, yutkunuyor. Niye böyle oldu ki, azalıyor mu makine mı bozuk. Bebeğim doyiyo mu diye içim çok huzursuz. Mamayı da sevmiyo