Beril_eslem Merhaba kızlar öncelikle önyargılı olanlar lütfen yazmasın ben deldirenlerden bilgi almak istiyorum herkesin kendi fikri,kızım 3ay 7günlük kulaklarını deldirmek istiyorum bu aylarda bebeğinin kulağını deldiren varmı arkası batma yapıyo mu malum uyurken yan yatırıyorum herhangi bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba,teşekkürler şimdiden
Albertosss Beril_eslem valla canım benim kızımda 7.5 aylık oldu içim gidiyor deldirmek istiyorum ama yaşını bekleyin diyorlar . Kuyumcuma sordum annesi bekle hele dedi acele etme 🥴bende bekliyorum
Ozgeasya77 Beril_eslem benim kızımda 7.5 aylık bende deldirmeyi çok istiyorum ama yaşını beklememin daha doğru olduğunu söyledi doktorumuz. eczanedekilerde 1 yaşından sonra deliyolar diye duymuştum canım
Beril_eslem Albertosss anladım canım peki kuyumcu dışında eczanede deliyolar mı acaba bebeklerin bu konu hk.bilgin varmı Aselim38 hım bu konu hakkında bilgim yoktu bunuda dikkate alıcak canım teşekkür ederim ben ilk aşamada canı acır mı diye düşündüm
Aselim38 1 yaştan önce tavsiye etmiyolar canım benim kizimda 4 aylık ama doktorumuz da delecek yer de izin vermedi. Kulak memesi az da olsa büyüyormus delik one veya arkaya kayabiliyormus
Albertosss Beril_eslem eczane de deliyorlar dövme yapan yerlerde yapıyorlar . Zaten tabancayla iki saniyede işlem tamam, kulak memesi iyice gelişsin diye bekleyin diyor tanıdıklar bende bekliyorum.
ElcinElisa Ben 5 aylıkken deldirdim hiçbir sıkıntı olmadı sağlık kabininde deldiler. Delinirken taktıkları küpeyi 1 ay çıkarmadım çevirdim hep verdikleri kremi 3 gün kullandım. Ama tabi sizin bebeğinizde ne olur bilemem🤷♀️