Merhaba kızlar geçen post açmıştım ek gıdayla ilgili hatırlayanlar vardır belki. Dün oğlumun 5. Ay kontrolü vardı gelişimi çok iyi 7 aylık ortalaması var bebekte iri bir bebek dedi doktor ve tadımlara başlayın dedi tekrar. Ben 6. Aya kadar sadece anne sütü alsın istiyorum ama çok az tattırın zaten doymayacak sadece tat duyusu gelişecek dedi şimdiye kadar su bile vermedim kafam karıştı ne yapmalıyım ???