1 ay 1 günşük bebeğim her gün 6 da başlıuor ağlamaya uykusunda olsa bile 11e kadar sürüyor ağLaması o da öğlen uykusuna yatıyor diye sizce ne olabilir ve hiç susmuyır mızır mızır şiddetleniyor sonra ağlaması kolik midir yoksa gaz mıdır gazını da hep yapar alltan üsstten de yine bu kadat gaz birikir mi ki çok yorucunoluyor hiç dinlemiyorum ruh gibi geziyorum