Baby turco kullanıyorum, ıslak mendile henüz geçiş yapmadım bebek pamuğunu islatarak siliyorum şimdilik ama ıslak mendillerim de var çoğu baby turco ağırlıklı. Marka olarak cok memnunum, emiciliği yüksek bir bez, bebegim nerdeyse 3.5 aylık oldu, geceleri bezini değiştirmeye gerek bile duymuyorum simdiye kadar hic pişik olmadi 🧿 ilk doğduğunda prima almıştım maalesef o pişik yapti diye hic almadım. Sleepy de güzel onu da önerebilirim.