Dermin Kızlar avent biberonunu kullanıyordum kapağı gevşemiş kullanamıyorum sıkıyorum kapak kendini atıyor kızım 7 aylık olacak paranın hiç önemi yok enniyisi hangisiyse önerirmisiniz ❤️
Edaaag Dermin merhaba ben lansinoh kullanıyorum oğlum doğduğundan beri 10 ay oldu hiç bi sorun yaşamadım
Kbse Dermin tomme tipee yi tavsiye ederim canım oğlum 13 aylık oldu halen sapasağlam sürekli kullanıyoruz
Barlas_mom Dermin avent alın tekrar alışıyorlar başka biberon kabul etmiyorlar ben aldım chicco elimde kaldı avent aldım tekrar 🤷🏻♀️ Ama ben aventte böyle sorun yaşamadım
Dermin Barlas_mom canım ilk başlarda bende yaşamadım ama haftada bir defa kaynatıyorum hepsini mikroplardan arınsın diye beyaz olan kapak kısmı sıcaktan gevşemiş sabah kızıma mama verirken kapak kendi kendine attı ustune dökuldu hep sutu çeviriyorum kapak oturmuyor atıyor kendini
Dermin mucizem3006 canım bu markayı çok duydum kızım 7 aylık olacak hangi modelini almam lazım çeşit çeşit modelleri var bana kullandığınız biberonun resmini atabilirmisiniz
mucizem3006 Dermin 3 aylığından beri bunu kullanıyorum canım hem gaz yapmıyor köpüğü hapsediyor içine😊
eceackgz Kesinlikle dr browns öneririm akış hızıyla ve şekliyle geniş ağızlı olan anne göğsüne en yakın biberon diyebilirim benim gibi anne sütü ve mama beraber ilerleyen anneler için tam ilaç kendisi..
Dermin mucizem3006 canım aldım az önce şimdi üstunde sayılar var onlar ne işe yatıyor mesela 200 ml kdr onları bilşyorum ama arkasında 1 2 3 diye gidiyor onları çözemedim avrntte vardı ama yine anlamamıştım 😂