Nurklc0 Kızlar merhaba ankarada öndrdiğiniz memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı 6 aylık kızım götürcem
Zehra_minikkusum Nurklc0 özel sigortanız varsa Tülin Köksalı öneririm çok iyi bir doktor mesajlara elinden geldiğince erken cevap veriyor güler yüzlü ve çocuklara çok güzel yaklaşıyor
Zehra_minikkusum Nurklc0 kızım 2 aylıktan beri gidiyoruz özel aşılarını yanında yapıyoruz şuan 14 aylık
Rkyyksl Cicegiburnundaanne Nurklc0 Mustafa çağlar yörgüç Hakan balta İbrahim Sinan Buğur Engin Yurdakul Hepsine alanında çok iyi biz 40 günlükken Mustafa hocayla başladık 2.5 yaşındayız devam ediyoruz 🍀
Zehra_minikkusum SunnyG benim kızımın özel sağlık sigortası aşıların ve muayene ücretinin %20sini ödüyoruz
Zehra_minikkusum Nurklc0 Etimesgut Eryaman da atayildiz plaza da Google’dan doktorun adını yazınca yorumları okursan herkes memnun