Eliffffffff 10 gün oldu. 3 aylık bebeğim kaka yapmıyor. Anne sütü ile besleniyor. Rahatsızlığı, sıkıntısı yok. Gece normal uyuyor. Gündüz ağlamıyor
annesiyavrusu_ Eliffffffff merhaba benim kızım da üç aylık ve iki üç haftadır birden kaka yapmayı bıraktı ben altını açıp poposunu silmeyene kadar yapmıyordu. Doktor on güne kadar normal dedi ama siz artık bi görünün bence
starwomen Eliffffffff benim kızımda bir ara yapmamıştı doktora götürdüğümüzde doktor anne sütüyle beslenen bebeklerde 10. Güne kadar normal kabul ediyoruz eğer yapmazsa 11. Gün getirin demişti ama kızım yapmıştı. Siz bir doktora götürün isterseniz :)