Merhaba oğlum 28 aylık bu hafta tuvalrt eğitimine başladık hazır olduğunu düşündüğüm için başlama kararı aldım 2 yaşına girdikten sonra bezsiz gezse bile tuvaleti gelince söylüyordu büyük yada küçük olsa bile hem gösteriyor hemde hangisi geldiyse diyordu başladıktan iki gün sonra hasta oldu bogazları kızarmış ve hali olmadığı için tuvalete ben götürürsem gitti geceleri falan kalkmak istemedi hep ilk günler çok hevesli gidiyordu yapıyorduk kakasını yapmakta korkuyor dün falan baya bekledi tuvalete gittik ama yapmak istemedi tuttu ve sonunda dayanamayıp şortuna yaptı gece tuvalete kalkmasını ve kakasını yaptırmayı nasıl çözerim fikir veriri misiniz bana lütfen