Deletedmom277 mevamom ilk aylar tadım ayıdır doktorunuz da bi tuhaf gerçekten . 1-2 kaşıkla başlanır öyle devam edilir zorla yedirmezsiniz daha ilk defa yiyecek sonuçta
AliEvren mevamom bence doktorunuzu değiştirin kilosu boyu gayet iyi.6 ayda zaten ek godaya başlıyorsunuz
hulyaakin mevamom doktorunuz ilginçmiş gerçekten oğlum 51 cm 3120 gr doğdu 5 aylıkken boyu 64 cm kilosu da 6400gr dı kimse bir anormallik görmedi 10 gün sonra 6.ay randevusu var 7 kiloya yaklaşmışsa sükrederim valla kıpır kıpır çünkü