AnnaKarenina_ 22 aydır memeye bağımlı bi bebekti onsuz asla uykuya gelmedi bu zamana kadar 2 hafta önce bir anda kesmek durumunda kaldım. Ağladığı zamanlar kalktığında sevdiği şeyleri verdim su içirdim. 3 gün sonra kabullenmişti artık. Tabi hala istiyor gece arada bi ağlayarak yine kalkıyor ama omzuma alıyorum ev de karanlık olduğu için omzumda gezerken tekrar uyuyor. Yürürken hafif sallanıyorum. Şimdilik öyle sakinleşiyor. Ben geceyi kesmek için çok geç kaldım kesinlikle her gece uğraşacağınıza en fazla 1 hafta sıkın dişinizi mutlaka bırakın ilet de gerçekten çok zor . Biz anneler için artık uykusuzluğa alıştık o zor değilde bebeğin gözünün içine baka baka ağlayınca o zor oluyor . Allah yardımcınız olsun inşallah kolay geçer zorlanmadan kesersiniz 🙏🏻