Gozzy0307 Bebeğim 8 günlük dün doktor kontrolümüz falan vardı rutinimiz biraz şaştı. Gece boyu 1 kere mama verdim 2 kere de emzirdim ama çiş yok. Sizce anormal mi?
Benimdunyamm Gozzy0307 anne sutunde 10 güne kadar kaka yapmamasi normal de ama cisli bez vermesi lazım doymuyor mu acaba
dilaradh Gozzy0307 benim bebeğim geceleri bazen hiç çiş yapmıyor sabah uyanınca dolduruyor ona bakın sabahları yapıyor mu uyandıktan sonra