Elisa34 biz daha çok yeniyiz cuma günü kırkımız çıkıyor 2 saatte bir beslenmeye uyanıyoruz😊😊 sonra bi gaz seansımız oluyor biraz sürüyor😂 ben de işte bölük börçük uyuyorum yatıyorum onunla beraber ama saat kurulu hep 2-3 saatte bire… şuanlık o aralarda gerçekten uyuyor da en azından 2 saat 2 saat uyuyorum bendr sonraları nolur bilmem