sehrengiz_8 Aysununannesi00 beş aylıkken başladı hala öyle uyanıyor neden öyle oluyor anlamış değilim
nrsdk Aysununannesi00 8+9dayız böyle bir sey olamaz. Benimki de aynı sürekli uyanır oldu atak haftasıymıs öyle yazıyo muhtemel sizinki de aynı
baltopagasii Aysununannesi00 aynı şekilde post açtım biraz önce kafayı yemek üzereyim cidden bizimki 7 buçuk aylık tabi
Baloglumm41 Şuanda tam olarak bunu yaşıyorum çığlık atarak uyanıyor gözler kapalı. Alıyorum kucağıma uyutuyorum geri koyuyorum 10 dk geçmeden bidaha başlıyo niye öyle yaptı anlamadım gece 1den beri bu şekildeyiz
Aysununannesi00 Baloglumm41 benm kızımda 3 4 gündür aynı aynı durumları yaşıyoruz uyandığında emziriyorm geri uyutuyorm 10 dk snra yine aynı
Aysununannesi00 sehrengiz_8 kontrolde doktorunuza sormadınız mı 🤦🏻♀️ 3 4 gündür bu şekildeyiz bu gece canıma okudu 15 kez abartısız kalkmştr
asude456 Aysununannesi00 evet doğdugundan beri uykudan ağlayarak uyanır uykusunu alsada almasada aynı
baltopagasii asude456 Aysununannesi00 bilmiyorum ki ama nemzandir byle ve çok yoruldum gece ağladım inanın o agliyo bn ağlıyorm sersem.gbiyim gün icinde