4 yaşından sonra kesinlikle 😃 benim kızım 2 yaşında olucak yakında baya rahattayım inatlaşmayı saymazsak 😃 fakat eltimdeb görüyorum kızı 5 yaşında acayip değişti 😃 benim kızım olduğunda eltiminki 3 yaşındaydı sürekli alamaklı inatçi kız gitti bambaşka biri oldu lafa söze geliyor , dinliyor eltim işlerini evde yaparken sessiz sessiz oynuyor 😃