Merhaba arkadaşlar oğlum tam bir yaşında olucak yarın ama bu son 2 haftadır sinirlendiği birşey olunca daha doğrusu istediği birşey olmadığında çok sinirlenip kendince bana kızıyor ve kolunu elini ısırıyor ilk beni ısırmasıyla başladı çok sakin karşılıyorum her tavrını yapma annecim canım yanıyor diyorum ama kendini sinirlenince kendisini ısırması beni çok üzdü bana yol gösterin normal mi bu yaptığı nasıl başa çıkıcam. Sağlıkçı olduğum için otizm belirtisi mi acaba diye düşündüm ama göz teması insanlarla ilişkisi vs çok iyi başka belirti yok bana yardım edin anneler