Oğlum kendi kendine oyun oynar 2 yaşında arabaları çok sever hepsiyle oynar oda oda gezdirir hepsini taşır ordan oraya bardakları var su koyar kaşıkla oynar yani kendi başına oyun oynaması iyi mi sizce bebeği var ayağına küçük yastık alır onu sallar eeee eee der ben bunu gördüğümde çok şaşırdım yani kendi kendine yetiyor bu benim hoşuma gidiyor ama sizce iyi birşey mi