Gamze1515 nilmur0 mashaallah olmasi gerektigi gibi aliyor ozaman kiloyu bence birakin uyusun bebekler uya uya büyür zaman zaman denisiyor bebekler bazen oluyo hic uyumuyolar 😏
deletedmom719 Bizde 1 ay 7 günlüğüz bende 2 saati geçirmem emzirmek için. Banyo yaptığı zaman falan bıraksam 4 saat uyur doktora sordum hala kaldırmam gerekir mi 2 saatte bir diye kaldır tabi dedi oysa ben yok kilosu boyu iyi bırak uyusun demesini bekliyordum hevesle 😂 kilosu falan gayet iyi ama daha yolumuz var sanırım uyandırmak da zor ya kıyamıyor insan 😔
Gamze1515 deletedmom719 senin bebegin biraz daha Kücük ya o yüzden demisdir doktorun kaldir diyd a 2. Aylikdan itibaren kaldirmayin bence uya uya büyür