Bi tek bizde mi bu sorun var yaa ilk lazimligimizi a101 den almıştık araba gibi şekli vardı ama onu oyuncaga benzetti çiş yapmasi gerektigini anlatamadik hep üstüne binip arabaya biner gibi hinn hinn yapiyor diye 🥰 fisher price konuşan lazimlik aldık bugün ilk kez lazimliga yaptı ve her seferinde çiş karşıya doğru gidiyor yani bu da sorulur mu demeyin ama ne bileyim normal mi ben tutup aşağı egiyorum pipiyi anca öyle lazimliga gidiyor arabali olan lazimligi denedik 1 sefer onda da ayni sey oldu klozet aparatina da oturmuyor henüz ona alışamadı zaten yeni başladık 🤷 kullananlardan cevap bekliyorum normal mi yoksa bizde bi anormallik mi var