Agaclargibi Arkadaşlar bebeğim bugün 49 günlük oluyor neredeyse yarı kırkından beri uyku sorunumuz var şimdi bir huy edindi bir haftadır böyle sabah yedide uyanıyor 11e kadar emiyor ya da üstümde geziyor neyse 12ye doğru uyuyor 2de bazdn de 1buçukta uyanıp akşama kadar yatmıyor mememde uyuyorsa yerine koyduğumda kalkıyor veya meme ağzından çıkınca uyanıyor böyle yarım yamalak memedeyken şekerleme gibi dalıyor tee akşam 11e kadar bazen de 12. Her akşam duş aldırıyoruz rahat yatsın diye öyle uyuyor anca. Gece 3 defa uyanıp besleniyor sabah yine aynı benim korkum bu çocuk bu kadsr az uyku ile nasıl gelişecek böyle bir durum yaşayab var mı? Uyanıkken sürekli memede. Bu arada doymuyor mu acaba derseniz belirteyim günde en az 2-3 kaka 8-9 çişli bez değişiyoruz ve kg alımı gayet güzel
SunnyG Emziğe mi alıştırsanız acaba . Ayrıca o beş dk şekerleme bile uyumadır onun için. Yani e kolik bebekler var asla uyumayan. Her bebek bir şekilde büyüyor ve gelişiyor, merak etmeyin.
Agaclargibi SunnyG valla emziği bir türlü tutturamadık doğduğundan beri. Asla istemiyor uykuluyken ayrı denedik açken ayrı tokken ayrı almadı bir türlü