10 ay 3 günlük oğlum. Benimle beraber doğum yapan arkadaşlarımın bebeklerine bakıyorum alkış baybay gelgel yapıyorlar veya öpücük atıyorlar. Oysa benim sıpa alkışı 2 kere, gel gel ve Bay bayı 1 kere yaptı ve bir daha hiç yapmadı. Varsa yoksa kudurayım, dağıtayım, kurcalayayım. Bu durumu o kadar çok kafaya takıyorum ki akşama kadar alkış yaparak geziyorum evde 🙁