2prematureannesi Hazal81 bahyezeni biliyorum ordan da baktım ama bedenleri kalmamış moda selvimde beden bulamadım
Hellomoto Rainnnn annemde 2 sefer instadan aldı büyük beden söylemesine rağmen küçük geldi ya kalıpları olmuyor göğüs kısmı hep küçük 🤣🤣
Alparslan616161 2prematureannesi o biraz sıkıntı ya onlar kilo değil ki ödem benmde omuzlarım kollarım bacaklarım 5 ay olcak hala gitmedi ödemlerim çok zor bi durum giycek hiçbişi bulunmuyor.
2prematureannesi Alparslan616161 o zaman bir an önce gitseler keşke valla bende hiç bişey bulamıyorum dışarıda hadi ferace giydiğim için günlük giyiniyorum ama oturmaya gitsem hiç biseyim yok benimde