Annesininaski 2 yaş aşımız vardı bugün,edindiğim bilgiye göre sol bacaktan yapılıyormuş fakat hemşire kızımın sağ koluna yaptı ? Sizce yanlışlık var mı yoksa bacak yada kol farketmiyor mu ? Lütfen aydınlatın beni
DenizzElizz Annesininaski merhaba, dün benim kızımında 2 yaş aşısı vardı kol veya bacak olabilir dedi hemşiremiz ve kızım durmayınca koluna yapmayı tercih ettik, bir sıkıntısı yoktu bugün🙏🏻
Annesininaski DenizzElizz Çok şükür,benim kızım da çok hareketliydi hemşire o yüzden kolun yaptı sanırım,çok teşekkür ederim gerçekten kafama takılmıştı gece gece ❤️
DenizzElizz Annesininaski rica ederim 🙏🏻♥️ Cevap yazıyım da post üstte kalsın belki başka yazan daha olur, sağlıkla büyüsün kuzularımız☺️