Mkumdere Merhaba, öncelikle bebişini sağlıkla büyütün. Yazınızla ilk günlerimize döndüm. 😊Her ağlama açlık değildir. Onun senin kokuna, sana ihtiyacı var annesi. Bol bol göğüsünde tut emzir. Açlıktan değil kendini güvende hissteği yerde olmak istediğinden ağlıyordur. Ayrıca içebilir bebekten bebeğe bence beslenme farklılık gösteriyor. Birde bebekler o vakitlerde doyduklarını anlamıyorlar.