ervakusunannesi Bebeğim 1 aylık bir kaç gündür geniz akıntısı var, bugün kusarak balgam çıkardı. Nasıl geçer bu durum? Burnunu temizlemek istiyorum kayınvalidem yapma daha çok küçük diye tutturdu yaptırmıyor kafayı yiycem gerçekten
Betul-08 ervakusunannesi bugüne kadar temizlemediniz mi hiç çocuk mafolmuştur lütfen yarın fizyolojik serum alıp temizleyin internette nasıl yapılacağı var sakın büyükleri dinlemeyin ben kesinlikle dinlemiyorum
canoglum_ ervakusunannesi acilen sık sık burnunu serum fizyolojik ile temizleyin Allah korusun ciğerlerine iner sonra
SevgininSezaisi ervakusunannesi öncelikle buna karar verecek olan anne va babası olarak sizlersiniz emin ol bebeginin dilinden en iyi sen anlarsın ne kadar kısa süre olsa bile tavsiyem temizlemenizdir serum fizyolojik nasil olur bilemem burun aspiratör ile ufak ufak çok fazla çekmeden temizleyedebilirsiniz eğer temizlemezseniz daha çok geniz akintisi olacak ve huda midesinin bulanmasina yatarken oksuruge sebep olacak soğuk buhar makinesi varsa odada onuda çalıştır iyi gelecektir
ervakusunannesi Betul-08 hepsi var evde hazır ama yaptırmadı bugüne kadar. sen üşüttün sütünden geçti diye tutturuyor. dedim yarın temizliycem çocuk nefes alamıyor görmüyor musun bi sürü söylendi durdu