İyi geceler kizlar oğlum 10ay19gunluk oturuyor emeklemiyo ama yuvarniyo hala kendi başına bir yerlere tutunupya kalkmiyo ayakta durmuyor sdc koltuk altında tutunca atakta duruyo tabi kiyaslamakta istemiyorum ama baya kafama takıyorum ya sizce normalmi bu sizinkiler nasıl acaba