Zarifokur Evet annelerimiz camları uyurken kapatmaya başladınız mı? Havalar serinledi sanki oğlumun odası hala sıcak üstünü örttüm üsten camı açık kapısı kapalı siz ne yaptınız
Derya52 Zarifokur Ben camını kapatıyorum odasının, ama koridorun camı açık,ve uzun kollu pijama giydiriyorum üstü açık yatıyor zaten.
MinnakvLiva Zarifokur benimki hep kapalıydı sadece ebeveyn banyosunun camı açıktı ordan geliyor hava artık banyonun kapısını kapatıyorum çünkü çok soğukkk dondum dün gece ahhas
Zarifokur _bahar_ üşürmü o kadar en serin benim odam onun odası sıcak kışın bile gece petekleri kapatıyoruz .yoksa uyuyamaz
_bahar_ Zarifokur ben biraz üşümez diye rahat davrandım sanırım ama usuttu hasta oldu ben biraz daha tedbirli davranıyorum bu aralar
Linaamom Zarifokur ben kapattım çoktan bizim ev baya serin oluyor geceleri gündüz de fazla açmadım bgun çok serindi
Zarifokur _bahar_ tekrar baktım odasına normal odası tam ama benim odam serin çözemedim bu benim evi 😂
Birdunyabircennetannesi Zarifokur Kapattım ve şuan ben bile hirkayla yatıyorum bir anda ne bu soğuk 😱
BenMathilda Zarifokur Evet basaksehir tarafları cok soğuk olmaya başladı, camlar kapalı, uzun kol giyiniyorlar gece. Evim kuzey cephe onunla da ilgili olabilir