Hanımlar çocuklarim var 1.5, 4.5 yaşlarında evde tüm güvenlik önlemlerine rağmen geçen 2 ay önce oğlum kilitli cami açmış kardeşiyle pencereden sallaniyorlarmis çok hastaydım ama içime doğdu sürüne sürüne yanlarına gittim o manzaraa gözümün önünden gitmiyor çok şükür bisey olmadı, ama şimdi yaz ayı hiç pencere açamıyoruz yanlarından asla ayrılamıyorum pencereler kilitli bile olsa, mesela küçüğü uyuturkn bir ufak dalsam bende uykuya gündüzleri, hemen hani filmlerde kabus görür kalkarlarya aynı o şekilde bağıra çağıra sıçrayarak kalkıyorum, zihnimemi yerleşti bilmiyorum 3 4 gündür daha da çoğaldı, dün akşam çocuklarla ilgili kötü rüyalar görmeye de başladım artık uyumak dahi istemiyorum yine endişeyle kalkacağım diye, psikolojik mi sizce korkumdan dolayı mı oldu düşünmekten uyuyamıyorum yine çığlık çığlık kalkacağım zaten diyip