Bibengisu54 Kızlar bebeğim 2aylık emzirmeye başladıktan bir iki dakika sonra ıkınmaya başlıyor hiç verimli emziremiyorum erkek bebek sizde bunu yaşıyormusunuz hiç huzurlu bir şekilde emziremiyorum çok sıkıldım artık
cydcvk Bibengisu54 evt benim kızımda öyleydi. Hatta ek gıdaya geçince de mama sandalyesinde yapardı. Doktor güvende olduğu yerde yapar demişti çok normal
Seherbilgic Bibengisu54 gazlı mı peki benim kızım da 2 aylık o da aynı şekilde sürekli ıkınıyor emerken uyurken.. çeşit çeşit gaz damlası kullandık ama çoğu gece ağlama ataklarımız oluyor
Glsm45 Bibengisu54 güvende hissediyor çünkü kucağınızda..huzurlu emzirmekle nasıl alakası var bu durumun anlayamadım.benim bebeğimde hep kucağındayken yapar.hatta çoğu zaman taşar bile. ☺️
Bibengisu54 @" Seherbilgic Evet gazlı sab simplex kullandık biz ama o sanki daah fazla karın ağrısı yaptı sürekli ağlamaya başladı bıraktık şimdi sadece biogaia kullanıyoruz probiyotik daha iyi gibi ama ben ek bir gaz damlası daha denemek istiyorum doktora gidince soracağım
Seherbilgic Bibengisu54 Ben colinox kullandım ama midesini bulandırdı kustu hep bıraktım metsil zaten bi işe yaramadı maflor kullanıyorum ve eczaneden aldığım yapma gaz ilacı.. sanırım gaz damlasını probiyotikle kullanmak gerekiyor
Bibengisu54 Glsm45 canım + tazyikli süt problemi yaşıyorum bebeğim ıkınıp kıvrandıkça daha çok asılıyor memeye bu seferde tıkanıyor öksürüyor o yüzden huzurlu emziremiyorum memeyi bir bırakıyor bir tutuyor hava yutması cabası