Btl61 merhaba öncelikle sakin olun sakin kalın cünkü bi caresi var. Bizim anne karnında belli oldu kist dediler dogunca kist gitmis bi sıkıntı yok dediler ama kızım 2 aylıkken ateslenmeye basladı sonra kilo alamadı kilo kaybetmeye basladı derken en sonunda idrar yolu enfeksiyonundan oldugu anlasıldı. Aylarca damar yoluyla tedavi gördü. Hastaneden cıkıyoduk 2 gün gecmiyodu yine ates yine enfeksiyon derken bi 8 ayımız böyle gecti. Daha sonrasında ilaclı sonda yani voiding denilen işeme filminin çekilmesiyle beraber her iki böbrektede grade 5 seviyesinde kaçak tespit edildi koruyucu kullandı ilk aşamada 2 kez kapalı ameliyat gecirdi hic bi faydası olmayınca açık ameliyat kararı cıktı. Buarada böbrekle sintigrafiside cekildi böbreklerde hic hasar yok. bende en iyi doktoru buldum suanda istanbul şişli memorialda görev yapan Orhan Ziylan hoca yaptı. (2 yasında oldu ameliyatını) Tam 4,5 saat ameliyatta kaldı ve grade 5 seviyesindende yüksek oldugu ortaya cıktı. 4 gün hastanede kaldı ve hastaneden koşarak cıktı cok şükür. 1 sene koruyucu kullandıktann sonra artık enfeksiyon olmadıgı gözlemlenince koruyucu kesildi. Simdi her yıl gidiyoruz takibe cok şükür bi sıkıntı yok. Yalnız idrar yolunda tahribat kalıyo tabi suanda grade 2 seviyesinde. 8,5 yasına geldi kızım zor günler gecti umarım sizinde geçer🙏