Dmrhnry HerseyimizAren HerseyimizAren 32 mm idi.. 3 farklı doktora gittik hepsi açık pyeloplasti ameliyatı olacak dedi.. Zaten çok çabuk toparladı ve ameliyat izi çok küçük gittikçe de kayboluyor
Ilaydacimen0325- Dmrhnry merhaba geç yazdım kusura bakmayın kontrolleriniz nasıl gidiyor bizde 22 mm ameliyat olduk senede bire düştü kontrolller kaç mm düştü genişliğiniz acaba geçmiş olsun
Ilaydacimen0325- esmerayes şuan ki durumu Nası acaba kaç mm düştü genişliğiniz bizde 22 mm ameliyat olduk senede bir gidiyoruz doktorumuz iyiye gittiğini söylüyor
Masallkiiz Klp merhaba peki sizin bebeğin bobreklerindeki büyüme kaçtı geçti mi aceba 🥺🙏🏻 sintigrafisi çekildi mi böbreklerinin biraz da olsa idrar yapiyor mu ordan
Masallkiiz HerseyimizAren merhaba oldunuz mu sintigrafisi çekildi mi darlık var mı böbrekler de çok geçmiş olsun inşallah düzelmiştir 🥺🙏🏻
Esrasyacan Benim kızımda aynı sorunu yaşadı. Böbreklerde grade 5 vardı. İstanbulda hizmet memorial hastanesi var orda Orhan Ziylan hoca var mutlaka ona görünün. Hem üroloji hem nefroloji doktoru kendisi türkiyenin en iyisi.
zeydingo Esrasyacan merhaba bizde orhan hocada iki böbrek up darlık grade 4 ameliyatı olacağız. Size sorum olacaktı
zeydingo Esrasyacan ay cok mutlu oldum cevaplamanıza. Sizin parankimler kaçtı böbreklerin ve 2 böbrek ayrı ayrı mı ameliyat edildi
Esrasyacan zeydingo grade 5ti bizim ama ameliyat esnasında dahada yüksek oldugu anlasıldı 4,5 saat kaldı. Sezeryan kesigi gibi kesik var ordan yapılıyo böbrekten yapılmıyo
zeydingo Esrasyacan gececek değil mi? Cok inanıyorum ama canım cok yanıyor en iyi siz anlarsınız. Kaç sene sürdü takipler vs hala antibiyotik alıyor mu