19 aylık bebeğim. Akşam en geç 8 de yatmış oluruz ,gece 2 gibi mama içiririm o arada hiç uyanmaz.Ama mama der gözü kapalı :) sabahda 7 veya 8 gibi uyanırız.doğdugundan beri güzel uykusu .gündüzleri 3 uyku yapardı 2 ye düştü ,son aylarda 1 e düştü.Şu şöyle olmalı bu böyle olmalı zehirli pedagoglardan uzak durdum Tülay kök deyimi ile.Her konuda bebeğimi gözlemliyor ona uyumlanıyorum ve oda bana