Çok zor bir süreçten geçtik. Maalesef bebeğim bu süreçte telefona düştü.Bizler de artık elimize almıyoruz.istedigi zaman ilgisini başka yöne çekmeye çalışıyorum ama her zaman işe yaramıyor. Bu durumda olmuş olan ve farklı önerisi olanları dinlemek isterim. Bebeğim 19 aylık.