Merhaba ya kızım yarın 4 aylık olucak bugün özellikle çok salya akitiyo bide sürekli emziği sakız çiğner gbi cigniyo sonra emzik yetmiyo ellerini emiyo ellerini çekip kaşıyıcı verdim kasıyor ama emin olamadim diş mi çıkarıyor. Bugün az önce yıkadım normalde o kadar ağlamaz sakinlestiremedim memeyi almadı zaten snirden dış cikariyorsa nasıl sakinlestirebilirim yada sıkıntısını nasıl minimuma indirebilirim acaba