Kızlar adet düzensizligim var kist vardı gittim bişey kullanmadan gecti sonra düzensiz diye tekrar gittm kist olmus dedi tarlusal verdi icinde dudagımda uyusukluk oldu tamamlayamadım şimdi yine kist var ve adet olamıyorum 35 gün gecti basına gelen varmı?