Bizde de geçen hafta vardı.. serum fizyolojik yaptım her emzirme öncesi bi de kendimde günlük 1 diş sarımsağı bölerek hap gibi yuttum.. faydasını gördüm.. doktora da gittim hem özele hem sağlık ocağına hiç bişi demediler üşütmüşsündür dediler.. geçti çok şükür..