Bsrsyy94 oğlum 2 yaşına girmeden kendiliğinden bıraktı emziği çünkü yırtıyordu sürekli dişleri ile ve sonrasında o şekilde istemiyordu bir gece öyle uyudu sonra devam etti. tuvaleti de şuan 27 aylık bir kaç aydır üstüne düştük ama yeni sünnet oldu bu zamandan sonra kışa kadar halletmeyi düşünüyorum nasipse ❤️ Çocuğun önce kendi istemesi sevmesi lazım. Hiçbirşeyde zorlamadım kendiliğinden gelişti hep, öncelik koymadım yani 🥰