isimsiz___ Necmiye-ikra ikea antilop çok rahat geliyo bana direk yıkıyorum leke falan olunca. Bence rahat ama katlananlarda var onlarda güzel
Duygu5234 Necmiye-ikra İki türlüde kullandım ve antilop olanı cok sevemedım yıkaması kolay ama cok yer kaplıyor ve rahat degil. Suan chıcconun kullanıyorum ve memnunum sadece oyuncaklı olanına gerek yokmuş düz alsaymışım daha iyiymiş
Maya1 Su anki aklim omsa boyle sungerli , zor temizlenen, sırtı kademeli mama sandalyesi yerine, daha basit ikeadaki gibi ahşap bi tane alirdim.
MinnakvLiva Ikea güzel ama kızım içinde asla rahat etmediği için almadım ufacık oturma alanı var içinde rahat etmiyor ve mama sandalyesinde ayaklarını dayanmadan yemek yemez o yüzden ayak koyma yeri olanlar daha iyi
nrsdk MinnakvLiva ayak koymak için destek satıyorlar internette aklınızda olsun kücük bir ahsap parça takıyosunuz sandalyeye destek sağlıyo
MinnakvLiva nrsdk gördüm canım ben ayak koyma yeri olanlardan aldım bide şimdi şeyi öğrenmiş yan dönüyor ayaklarını üstten sallandırıyor bide bağdaş falan kuruyor çok komik hahahahsd
ecebilir Necmiye-ikra ikea antilop mama sandalyesi 400 kusur . Bize doktorumuz önerdi . Çok sağlam ayakları metal sadece minder almamız yeterlı ekstra . İkea kendi sayfasından alabilirsiniz 💜
Duygu5234 Merve5306 Polly magıc relax modelini kullanıyorum. Cok ozellıklı bi ürün videolarını izleyip karar verebılırısnıx.Aynı özelliklere sahıp daha uygun modelleride var
Merve5306 Necmiye-ikra Ben de birkaç gündür araştırıyorum. Evim küçük hem çok yer kaplamasın istiyorum hem de içi büyük olsun istiyorum. Uzun süre kullanmak istiyorum. Kiwi koala plus gördüm acaba çok yer kaplar mı bilemedim. İkea gibi portatif olanlar bana küçük geldi takip ettiklerimin bebekleri daha altı aylıkken bile doldurmuşlar içini. Ayrıca yok ayak aparatı yok süngeri yok masa üstü yıkanabilir bezi derken yine 1000i buluyor. Kiwi koala da 1250₺ Her şey içinde. Tam karar veremedim. Trendyol hepsiburadadaki yorumlar da bayağı işime yarıyor. Buradaki postları okuyayım dedim. Sizi gördüm. Yanıtları ben de okuyacağım.
Necmiye-ikra Merve5306 evet bende aynı sizin gibi düşünüyorum ikea kullanan çok ama içi dar geliyor bana nasıl 2 3 yaşına kadar oturacak bilemiyorum sizin söylediğiniz modellere de bakicam
Merve5306 Duygu5234 Teşekmür ederim yorumunuz için fakat malesef bunlar benim mıtfağıma sığmıyormuş onu fark ettim açılınca 80 cm oluyormuş portatiflere bakıyorum.
Merve5306 Necmiye-ikra evim küçük olmasaydı bahsettiklerimden birini alacaktım fakat alamıyorum. Wellgro masa sandalyeli mama sandalyesinden karar kıldım.
161525 Necmiye-ikra kraft tapas aşırı memnunum içi baya geniş deri kılıfı var emniyet kemeri sağlam iki tepsili ayak koyma yeri var