Sadecebiri biz de aynı durumdayız 🤦🏻♀️ 29 aylık oldu oğlum 2 haftadır tuvalet eğitimine başladık.. Çişinide problem yok (geceler hariç, çok çiş yapıyor 🤷🏻♀️)
Ama kakasını yapmak istemiyor 2 günün sonunda zorla yaptırıyorum 🤦🏻♀️ aslında zaten tutamıycak duruma geliypr da yapıyor diyelim 🤦🏻♀️
Bi de ben kakasının geldiğini anlafığım zamanlar banyo yaptırıyorum banyoda oynarken yapıyor.. Sağa sola yapmasındansa banyodayken yıkayıp çıkarıyorum kolay oluyor 🥲