Sibel12345 Burcubyk55 çok güzel mama ben kullandım bi ara sindirimi keçi sütlü olduğu için kolay inek sütüne göre daha hafif
Avsin Burcubyk55 ben bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum. Hem tok tutuyor, hem sindirimi kolay, hem diğerlerine göre daha temiz içerikli şeker vs yok. Hem de yerli malı :)
Burcubyk55 Avsin Sibel12345 teşekkürler bende aptamil kullanıyorum artık zorlanmaya başladı içmiyor 4 aylık hep aptamil verdim hipp denedim sevmedi bebelac deniyorum şimdi sırada baby goat var :)
Burcubyk55 Sibel12345 insallh içer Çünkü okadar huysuzlasti ki 4. Ay böyle diyorlar mama yemez uyumaz ağlar sürekli kucak ister ilgi ister yasıyorum hepsini 😒
Sibel12345 Burcubyk55 valla 3 yaşa kadar çok zor rabbim bütün analara sabır versin sağlıklı büyüsünler yeterli zaten öylede böylede uykusuz yorgunuz
meric Fena kabızlık yaptı, birde tadı çok ağır kokulu çok zor içiyordu. Biraz arştırdım lifsiz bir mama anne sütünden içerik olarak uzak. Aptamile geçtik. Şimdi her şey yolunda.
Burcubyk55 meric hımm demekki bebekten bebeğe değişiyor bu durum memnun olanda çok var olmayanda valla ne yapacagımi sasırdım suan 4aylik bebelac Yen'i başladım anlayamadım henüz.sirasiyla denicez öyle gözüküyor 😑
sbldmr123 Lifsiz olması çok kötü bide balık yağı falan içermediği için zayıf içerikli canım bilgin olsun