Ben yaşadım, boğulma tehlikesi oldu 43 günlüktü 2 gece 3 gün kaldı ama çok çok çok iyi baktılar Allah bin kere razı olsun, önce beni de sakinleştirdiler anlattılar, o kadar içim rahatlamıştı ki kendi kendime hep bişey olmayacak olsa da emin ellerde diyebildim, kendimi güçlü tutmalıyım hem sağlığım hem sütüm hem de kızım geri yanıma geldiğinde ona güçlü olabilmek için bunu yapmalıyım dedim. Allah onları bizlere bağışlasın sizlere de acil şifalar diliyorum, önce Allah’a sonra onlara emanet