Kızlar doğdugundan beri doğru düzgün uzun bir şekilde meme emmemiştir asla.. bilmiyorum resmen hasret kaldım doya doya içmesine şuan 4 aydayız ve şimdiye kadar hep ayakta emzirdim tek çözmü o ama bu nereye kadar böyle sürecek şuan hastaym ayaga kalakcak halim yok ama zor bela kalkıp emziriyorum bu şeklde olup ta ilerde düzelen oldumu🥺 nasıl başa çıalcagım hep ayaktamı emzireceğim