Yigitinannesi11 Kizlar oğlum 26 günlük ve bı kaç gündür emerken kendini sıkıyor çok tuvaletini yaparmış gibi doğru düzgün ememiyo en fazla 3 4 dakika doymuyo diye korkuyorum da var mı bu duruma çözümü olan
Nilunas Yigitinannesi11 arkadaşımım oğlu da emerken gazı varmış gibi hareketler ediyormuş sürekli ağlıyormuş doktora götürmüşler çişini yapamıyor ondan ağlıyor demiş doktor orda sünnet ettirmişler düzelmiş bebeği. İyi bir doktora gidin bence en doğrusunu o söyleyecektir 🥰
Yigitinannesi11 [silindi] bende gazdan olduğunu dusunuyorum ama bunun bı yolu yok mu gaz masajı fln yapıyoruz ama fayda etmiyo gazı da hem alttan hem üstten çıkarıyoruz zaten
Yigitinannesi11 Nilunas oğlumda çişini yaparken biraz zorlaniyo aslında ama doktor ultrason fln çekti herşey normal dedi ama gittiğimizde yine söylerim ben bu sefer farklı bı doktora gidecez zaten