Arkadaşlar bebeğim 3 aylık prematüre doğdu aynı zamanda 35 haftalıkken. 24 saatte toplasam 3 -4 saat uyuyordur delirmek üzereyim yemek yemeye bile zamanım yok kucağından indirdiğimde ağlıyor artık masaj banyo herşeyi denedim humanın iyi geceler çayını bile verdim çaresizlikten kolik aynı zamanda krize girip saatlerce ağladığı oluyor. Benimle aynı durumda olan var mı ne yapabilirim