Papatya2636 4 sy olduk srekli gazını çıkarıyor ama çok huysuz ıkınıyor bütün gün gazı çıkarana kadar çıkartıyor yine rahatlamıo acaba başks bi dıkıntımı var 4 ay olduk çünkü