aybikreis
Mahalle kuaförü olmasından ziyade el işçiliği ve kullanılan malzemenin kalitesi önemli olan. Eğer ucuza yapıyorsa el işçiliği güzel olsa bile bilin ki kullanılan malzeme kalitesi kötüdür.Malzeme kötü olunca o saç yanmaya, yıpranmaya, turuncu olmaya mahkumdur.
Şimdiye kadar en lüks yerden, en mütevazı yere kadar ombre yaptırdım ve hiç memnun kalmadım. Ya rengi güzel oldu geçişleri güzel olmadı, ya da geçişleri güzel oldu ama bir iki yıkamaya turunculaştı falan.
En son 3 ay önce iyi bir para vererek ombre yaptırdım ve saçımla aşk yaşıyorum. Bir gram turunculuk yok ve geçişleri vs.o kadar güzel ki.
Yaptırılan yerin önceki işlerine bakarak ve kullandıkları malzemeyi öğrenerek karar verilecek bir şey bu ombre. Çünküüü bazı kuaförler vezir de eder rezil de eder😁