4 ay 8 günlük erkek bebeğim var uykuları yeni yeni düzelmişti gece aralıksız 3 saat uyuyordu en azından yeni doğdugunda yarım saatte bir uyanırdı bir kaç gündür saat başı çığlıklarla uyanıyor ve sadece memeyle dalıyor ne emzik ne sallama fayda etmiyor 4. Ay atağı mı sizce neden böyle veya ne zaman düzelir yaşayan var mı